Thursday 29 March 2012

HEY..IM back..~

Posted by Unknown at Thursday, March 29, 2012
ALHAMDULILLAH...puji dan syukur ke hadrat Ilahi..lepas beberapa ketika keluar dari PLKN..aku seolah oalah hilang dgn dunia..tenggelam dalam kelalaian..betullah..dunia luar sgt mencabar..aku pelik jugak dgn diri aku..sikap..aku tertanya tanya mana perginya semangat jihad aku yg dulu sgt membara..haish..xboleh jadi..lalu..selepas beberapa ketika menyepi dari dunia internet...hari ni..aku on9 dan menjelajah ke setiap blog mujahid muda...mencari penawar hati..dan akhirnya..terjumpa dgn blog FATIMAH SYARHA..yeah..http://sebarkanbahagia.blogspot.com/2011/08/5-tips-ekspresikan-cinta-pada-nya.html..mungkin..biasa2 je..tp cukup utk buat aku kembali ke dunia sbnr aku..mungkin x seluruh..tp cukup utk buat aku beringat ingat..hai hati..mmg susah nk jaga..mmg betul..hati..kalau x dgr tazkirah sehari mmg boleh berkarat..rindu pulak kat skolah..setiap hari ade tazkirah..klu x secara formal pon..mesti klu berborak pon ade je tazkirah yg aku dpt..rindu jugak ngan kengkawan skolah dulu..selalu tegur kalau ade buat salah..itulah..dulu bila kat skolah..tak sabar nk keluar..skrg ..hah..rasakan..weyh korang..rindu koranglah..

AMT EXCO BADAR &UMI...umi..rindu..



barisan nuqaba batch94
semoga kita terus bersemangat untuk berdakwah..~






1 comments:

Adilah Rostam on 2:27 pm, March 29, 2012 said...

Ha'ah...dulu beriya nak kluar skolah. Tapi sekarang, rindu gila-gila! :<

 

LITE UR MIND Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez