Tuesday 20 March 2012

wirawati B11

Posted by Unknown at Tuesday, March 20, 2012
okeyh..dah ready dah nk cite pasal bebudak b11..tp b4 uh..weyh...rindu korang!!!never forget me ok...

may yuen,lin,OB,ayish,tiara
saje letak gmbr ni sbb ... nmpk sweet ..hehe
AMOI: nme panggilan dye amoi..mse sblm cuti thn bru cina tu kitorg agak rapat sbb aku sll menyempit atas katil dye sblm pegi tido..die ni la first budak cine aku jumpe yg tak reti nk tulis ngan bce tulisan cine..adoiiay..ape on xbley..haha..tp tu sbb dye x skola cinadye ade pakwe kat plkn..nme dye chong..mereka ni agak sweet ya semasa di sane..ke mane sahaje klu boleh nk ber2.peristiwa yg xbley lupe pasal amoi mse kepala dye kne bola tampar..haa..mse ni sume nk tgk kat dye..pastu ade la srg bdk uh..halau kitorang pastu ckp cmni..tepi2..aku srg je yg paham die..amboi..kejinye ayat..haha
OB: <<merangkap adik>>nme dye syahira sbenarnye..tah mne dpt OB aku pon tak tau..bdknye baik..oh ye..ank mejar Abu..org nogori..mse mule msk tukan..asyik dgn enpon je..pastu,,klu ajak sarapan,mesti xnk sbb dye ckp dye mmg x sarapan..dah lme tu..sarapan xpenah nk miss..hampeh -__-'..dye kan..klu gelak..gile ah..keji gler..'rendang x berbuah' pon boleh lari..plg aku ingt..ayah dye kne berurusan dgn BR mse kami(bdk melayu B11) nk mkn ngan family dye ngan zad..glaba je lebey BR uh..BENCI!nsb baik ade mejar Abu..SELAMAT! huhu..

TIARA:<<ketua dorm>>tiara..geng gadoh aku..weyh..pasni..ade lg x yg k gadoh ngan aku???ade lg x nk ckp cm ni kat aku..ko ingat aku goyang ah? ..smpi angel pon risau ngan kitorang..blh tnye lg..kamu mmg suke gadoh ea?? lin pon marah..padahal diorang tak tau kite saje..kan tiara???alah..lin tu mmg glaba sket..huhu..amboi..sedap je kutuk..sory lin..thanx Tiara kejut pepagi..jerit2 soh kemas dorm..pastu klu ckp sket..dye mesti ckp cmni..k ah..klu korang x suke care aku..bgtau cikgu,,lantik org len..amboi,,touching plk..papepon..tiara seorang yg sgt caring orgnye..utglaa ank2 dye nnt.. :)

cmw,ina,OB,kechik,???,me,iema,zad
CMW:hah,,ade pon gmbr u.igtkan xde ..inilah kwn yg plg lwak aku ade kat plkn uh..sinonim dgn annoying orange,,perangai dye pon dah mcm orange uh..dye la yg start panggil aku Tupai..sebbnye..suatu hri dye tlh memegang pipi aku dan dye sgt teruja..lantas dye membandingkan pipi aku dgn pipi org len..kdg2 tu..mlm2 dye pegi kat kati aku..dan dye akn melaporkan yg dye tlh pegang pipi seseorang,pastu dye akn ckp,u masih menang..tp u kalah dgn pipi adk sye..ok..xkesah..pastu..dah nk blk tu ade satu ayt dye yg plg lwk.hey,u diamlah kau..amboi..waktu tu tgh mkn..nk tersembur nasi aku..dye baik sgt..dye la tmpt aku pinjam duit..thanx man wei..pastu..klu naik pentas,dye akn ckp yg dye tak tau knape dye naik..kah3,utk awk saye ade satu video...



INA:org yg blk last ngan aku..mse kat DM aku dok sblh dye waktu row call..dye ni anti bdk charlie..hehe..klu aku nk ckp ngan ain charlie..dye mesti pndg slek..hey..kwn baik aku tu tau..dye mesti tak puas hati punyelah..anti betul dye..slalu gadoh klu aku nk ckp ngan bebudak charlie..tp last2..aku pegi duk ngan miera kat blkg.sbb aku ade mslh sket ngan bdk sblh ina tu..biarlah rahsia..org tu pon tak tau yg aku terasa hati ngan die.. :) papepon..sng ckp..dye ni kasar orgnye..tp dlm hati berbunga bunga..oh ye..plg syahdu..mse birthday dye..hri yg mlg..haha..sbbnye mse hari tu la aku igt an parents aku dtg..rpenye org len..sedih siot!pastu MBN plk..dibodohkan dgn Mi John..huu..bengang gler dye waktu uh..yg si ina ni plk...enpon dye kne sorok ngan zad pon dye boleh nangis gile vavi.oppss..sory..bknnye nk cri dulu ke ape..hei..

KECHIK: bdk yg slalu pengsan smpi kne nganjing habis ngan kitorang..adik kpd MBN..opppss..slh ea..sory..cikgu zul panggil dye comel..amboi..byk nk tulis lg pasal ko tp aku kne cpt..

YAN:dikenali sbgi IEMA actually..lemah lembut orgnye..yakzz..xsngke aku ckp cmni kat ko..pemalu pon ye jugak..selalunye dye ni suke bergaduh ngan si miera...xpaham aku..2-2 suka kuarkan ayt2 sentap..wlupun xditujukan kat aku..aku plk yg terasa..die kan klu malu..mesti org sblh dye tu jd mangsa..habis di squeeze tgn org yg dkt ngan dye..dye ni..asal duduk atas katil mesti mengunyah..sng cite..hobi dye mkn lah..klu dpt mkn plk..segunung nasi diambiknye..dye ade peminat..yelah lawakan...untunglah 2-2 pandai..nk gambar dye???seweet...nnt ea..

ZAD:dye ni mse memula kenal dulu...mcm seorang yg tegas tau.sbb klu mula2 dlu nk gurau ngan dye mcm susah sket sbb serius je manjang..tp dye la plg pemurah kat dlm dorm tuh...selalu blanja aku jacker..sweet..pastu klu parents dye dtg..mesti ade je mknn utk kitorg..sweet..dye ngan OB rapat..smpi parents pon knl.pastu sblm blk tu..mse perjumpaa kuarge.parents diorang dtg sme2 ..mse ni la yg BR marah kitorg..pastu mse hri blk tu..parents diorg pon dtg sme2..so sweet!..haha..okeh..papepon..nk ckp terima kasih sbb blanja Jacker Ori..sgtlah sedap..

atas permintaan MBN,,

sory miera..gmbar ko separuh..tp aku merasakan gigi nad sgt menyerlah di sini..len kali bg aku gmbr yg  lebih comel dri ni ea..
MBN:haa dik!!!ni ged nk cite pasal dik ni...sory lah klu x best tau..mals nk cite dri awal..ged nk btau yg ged pon rindu kat dik!!aku pon xsngke yg aku boleh jd mcm ni..penyakit menjadi lebih teruk mse kitorang kne bsh an ponco yg berlebih dlm kolah..gile ah mlm uh..gedik habis..kesian Gedik yg nk tidur kne kacau..sbenanye kan nad..aku takut ngan ko ..entahlah..actually nad ni seorang yg mempunyai fikiran yg bernas ye ank2..SBP lah katekan.. haha..anyway..aku ske dgn cre ko..baguslah ko ni..aku suke..aku sukelah.suke sgt..

MIeRA:org yg buat aku nagis mcm ade org mati je..aku pon tak tau knape aku menangis sedemikian rupa..entah tak tau...mungkin sbb ko slalu bg nasihat bila aku ade prob kot..huu..plg gile ko nk bg enpon merah ko tu..gile ah..drastik gler ko buat kptsn..mesti ko tak sedar an yg ko bg enpon ksygn ko..sebagaimana aku tak sedar yg aku plgkan enpon ko tu..kah3..terima kasih sbb ambikkn gmbr aku ngan wan n ain..terharu!terima kasih jugak gmbr abg silat tuh..eh..tersuka plk.. :) terimakasih jugak sbb tuliskan satu entry khas utk aku..yeah aku pon syg ko jugak kerana allah..

anyway,,korang ber2 mmg best..thank u sbb sudi berkwn ngan aku..

td dah janji kan nk bg gmbr sweet...





 
              
so sweet..kah3


tgk tuh..dia lg yg menyerlah..smpi aku nk tenggelam..



ade je lg bebudak ni..tp nnt aku buat lg.. :)
slm sayang dan rindu buat korang..





0 comments:

 

LITE UR MIND Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez