Monday 19 March 2012

ain...akhirnya kau tewas jua!

Posted by Unknown at Monday, March 19, 2012
hari ni..bru rase nk cite dlm blog..semalam..hidupku hanyalah atas katil..bgn utk mkn..kemudian ..smbg tido semula..smpi tgk tv 5 min ..dah lelap..yelaa..semalam kan berendam dgn air mata..menangis pon penat tau..mmg sedih gile ah smlm..especially bile JL2 sume dah nk blk..semlm dlm bas duduk ngan cikgu aida..berkaroke dgn die..gile ah..aku pon x sangka yg aku sggp berkaroke hari tu..ok..cite dri awal laaa..
ni cikgu aida
kat sini ade ina..
pagi tu..aku bgn seawal 5.33 pagi..<<igtkan nk bgn pukul 6.00>>tp dah nadt ngan ina bgn waktu tu..dah siap bkk lampu lg..jd aku pon bgn jugak la..ku langkahkan kaki dgn loglainya menuju ke toilet yg sgt suram tu..klu dulu..aah...x nk ingat!!sedeyh..ok..aku pon mandi..lepas mandi..siap2 utk solat subuh yg terakhir di kem plkn pdg hijau<<mungkin>>..hai...mmg pagi tu suram sgt...sarapan terakhir aku kat sini..nasi goreng..xsedap pon...malahan..x habis pon..xseleralah katakan..amboi..~..hmm..pastu..dah lps mkn..kami bertiga pon bersiap utk membawa beg2 kami turun ke bwh..aduuhh...syahdu seyh..kami teruskan perjalanan ke pdg kawad..lps dah letak beg kat bhg n9..aku pergi ke nadtngan ina yg akn bertolak ke muar..sedeyh gile..tak dpt nk ucap...kitorang pon borak2,peluk2 sesama kitorang..sedeyh!!air mata yg ditahan sejak bgn dri tidur tumpah..ain...akhirnya kau tewas jua..plk tu...aku ni klu dpt nangis x reti nk benti..pastu kitorang dah kne naik bas msg2..pergh!..air mata mencurah curah...smpi duduk kat kerusi bas tu pon..nangis mcm ade kematian jer..sblh bas aku bas bdk2 muar..tgk la diorg dri tepi tingkap...mse ni duduk ngan jia sin..khai plk duk kat tepi tngkp jugak..sblm bas berjln..dia tulis kat tingkap iluv ain and jia sin..lagi lah laju air mata mengalir..pastu tgk kat siah..dia bg isyarat jgn nangis..aku angguk tp nangis jugak..tak lme pastu..bas kitorang gerak dulu..pergh...masing2 dlm bas dok sedut hingus..ape lg..nangis laa..makin kuat tangisan aku..ecece..tipu je..pastu..otw perjlnn aku ditemani dgn air mata..konduktor bas plk pegi psg cd rock jiwang..amboi..dlm menangis..menyanyi jugak..pastu cikgu aida..tak habis2 dgn perkataan sentap dye tu..pastu dye pegi ambik mike dan menyanyi sekuat hati..amboi..nk pecah speaker bas tu..hehe..gurau2..lps aku dah nyanyi tu..berborak ngan cikgu aida..mcm2 perkara yg diborakkan..tp x lme pastu..bas benti kat r&r bemban,melaka..cikgu dayah belanja keropok..dye bg 10 hengget...soh beli jajan ke ape2 jela..

hah..ni cikgu dayah..lpe nk ckp terima kasih kat dye..teruk2..
aku pon beli keropok ngan burger utk cikgu aida..dah naik tu..dye pergi duduk kat nana delta..tah ape dye borak2..pastu aku nk duduk blk ngan jia sin tp cikgu aida soh teman dye pastu soh beli lg satu burger..dye bg lg 10 henggent,,okeh..rezki..hambik..ok..x lme pastu..bas nk gerak..dye dtg blk pastu mkn2 keropok..lps keropok,burger plk..pastu smbg borak...byk bende yg kitorg borakkn..smpi la dah nk smpi tu..cikgu aida buat aku sentap..sengaje je cikgu nih..bile dah smpi kne mask baris pastu serahkan ic..kne tunggu parents dtg..bru boleh ambik..lps dah keluar baris tu..salam dgn cikgu2 sume..pastu slm ngan cikgu aida mmg nangis gegila..bile bas diorang gerak mmg aku nagis gile..mcm mse miera nk blk aritu..pastu..tinggallah aku menangis keseorangn..aku adlh wirawati terakhir yg blk...ok..smpi sini je..kat umah aku terus msk bilik dan tidur..

ni laa..cikgu2 yg teman kitorg balik..

0 comments:

 

LITE UR MIND Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez