Tuesday 20 March 2012

BRAVO!!

Posted by Unknown at Tuesday, March 20, 2012
okeyh..hari ni bru rse nk cite pasal PLKN..itupon sebb si MBN tu dah bkk cite pasal kengkawan dye..okeyh..memula cite pasal kompeni dulu la ea..BRAVO ade 100 org ahli..<<plg ramai di pdg hijau>>..43 org wirawati dan yg lebih tu wira..spnjg  71 hri aku kat situ..aku dpt merasakan betape bertuah nye aku dimasukkan ke kompeni tersebut..sbb ape??sbb bebudak dye sume bebaik blaka..dan bravo sentiasa ade tuah dye yg tersendiri..

haa..ni bendera kompeni
kitorang ade cikgu umat yg sgt lah komited dgn tugas...cikgu ni dye seorang yg sgt bersemangat dlm melakukan kerja..actually ..cikgu ni laa yg jd tok batin mse wirajaya..haa..nnt aku cite pasal wirajaya..apepon..mengenali beliau mengajar aku utk sentiasa berusaha wlupun dah jatuh pd mulanye..tgklah kompeni kitorg..wlupun klh mse KKJ..at the end..kitorg dpt gak no 1<<wlupun x diiktiraf>>..haa..cikgu umat ni..ketua jurulatih kitorang...plg best..dye pernah belikan roti canai utk kitorang..tp gne duit sendiri la..mlm mse mkn roti canai tu..x best..sbb ade konflik sket..ade org tuh..smpi tak mkn roti canai yg dye beli..hahaha..

cikgu umat..
sbenarnye..kitorang ade je cikgu lain..cikgu2 yg lain tu pon byk bantu kitorg..


cikgu aini>>xbrape nk rapat ngan die..sbb tkg die mcm garang..aku pon tak pernah berbual ngan die..tp tgk cre die ckp ngan kwn2 aku yg len..dye nmpk happening je...plg aku igt pasal cikgu ni..waktu PT pagi,klu die yg bwk kitorg lari.. dye akn ckp "bergerak ke kiri bertiga tiga ke kiri pusing"nmpk biasakan ayt tuh..tp klu dgr...blh gelak ah..haha..kesian cikgu..minta maaf ea cikgu..

cikgu maria>>susah seyh nk cri gambr dye..ni pon curi kat ainuddin<<seperti yg diajar oleh MBN>>haa..ni mentor aku..cikgu ni rsenye byk bersabar ngan aku kot..klu waktu mentor mentee tuh...mmg aku ngan nad ah yg plg bising...kan dik??mcm2 aku mintak kat cikgu..plg best..waktu dlm hutan pon ged+ dik still lg bising..cikgu..luv u lebih..

cikgu zali>>pergh..ni cikgu plg ikhlas mengajar..huhu..xde ah..aku sgt respect ngan cikgu ni..sbb dye seorang yg tegas bertempat..klu dye ngajar uh..jgnlah korang berborak..klu xnnt dye ngajar sket je..aku suka dye ajar PC..byk seyh ilmu dye..tp disebabkan waktu dye ngaja ade bdk yg tidur ngan beborak..so dye ajar sket2 je..geramji aku~~tp aku x msk pon PC..haha
actually ade cikgu lain lg..cikgu zul,cikgu senin ngan sorg lg cikgu..
pastu..ketua kompeni aku..
nme fb: Mi John..silalah add
wey,ko nmpk comel la mcm ni

okeh..nme dye zul hamizan..dye ketua geng miera..oppss..xpasal2 aku pon terlibat dgn geng miera<<tp x aktif>>seorang yg bertanggungjwb..sporting..first time borak ngan dye mse kat dlm bas blk dri cuti thn bru cina..rpenye dye bdk maahad..lg best..dye ade sepupu yg prnh skola kat shams..kak izzati azhar..dye ni..ntah ape cite nye..slalu sgt bergaduh ngan si MBN..smpikan ade homegurd utk si MBN uh..klaka..papepon..suke dgn cre dye berckp..penoh diplomasi..ye ke??


ini lin..

ini lin..penolong ketua kompeni..aku yg ajak bebudak ni tunjuk kat dye mse pelantikan penolong ketua kompeni dulu..sbb mse memule dye msk..dye plg heboh ngan tepuk2 yg dye tau..lgpon..dye menonjolkan la yg dye pandai kawad..pastu bile cikgu umat suruh pilih..aku pon ajak bebudak ni tunjuk kat dye..dye gelabah gler..mcm hafi..blur2 pon mcm hafi...haha..yang penting ..yakin..mmg yakin gile budak ni..ape2 je yg dye buat pon yakin..cbe tgk gmbr atas tuh..tu dye naik ats sbb keyakinan yg tinggi utk naik..wlupun setlh beberape kali mencuba utk naik..bru dye dpt naik..haha..sory lin..ohh adelg..klu waktu pepagi kne msk baris tuh..tension gler...sbb dye akn paksa kitorg keluarkan suara ...tension doooh,..pastu yg selalu kne tegur..DURKA..haha



haa..ni kitorang satu kompeni..

bersyukur dpt BRAVO sbb bebudak dye baik..klu bdk laki tu..mmg mostly baik..xmcm bebudak laki alpha..bdk kmpg! budak charlie,bajet je lebey! klu dak laki DElta,berlagak Samseng! budak laki BRAvo jugak yg baik.. :) 
wlubagaimanapun..atas sebab2 tertentu..BRAVO tak muncul juara kompeni..wlupun pd hakikatnye kami layak.. :)





2 comments:

hadif syauqi's aunt was here on 3:15 pm, March 20, 2012 said...

hahahahha...aku suka...mane citer psl dik??? hahahahha.. geng miera jgn citer kt sini woit..nti hamba ALLAH tersebut merajuk satu hal aku nk pujok!!

Unknown on 3:21 pm, March 20, 2012 said...

cite dik nnt ged kat tmpt lain..sbb nk cite pasal mi john je dah byk..tu pun dah byk potong..hehe

 

LITE UR MIND Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez