Sunday 25 March 2012

penatlah+ sedeyh= pedeyh!

Posted by Unknown at Sunday, March 25, 2012
baiklah..setelah sekian lame x update..<<kerana kemalasan yg memuncak muncak>>akhirnya mlm ni kugagahkan jua tgn menaip..actually..entahlah..aku ni bknlah seorg yg suka sgt meluahkan perasaan kat     something..tulis ke,blogging ke,yeah..im not like that..aku lebih suka simpan dlm hati.bermonolog sendirian,bertafakur.<<cehh,,power x?>>kdg2 tuh..klu dah tertahan brulah rse nk cerita kat org..itupon kalau dah ramai sgt org perasan aku mula mendiamkan diri..<<hah..tu tandalah tu>>yeah..aku lebih suka diam bila ade prob..cite ngan allah je..tenang jugak...cme kengkadang yelah..perlukan jugak manusia...okeyh..actually..mlm ni rse nk cite plk..aku tgh terseksa skrg ni..tau tak??!!penat lah rindukan org..sedih bila segala yg kita buat tak bg ape2 makna pon..so..jwbnye pedih!
ok dah2...xnk pnjgkan cite2 sedih..haa..dah tenang pon hati..tgk..sekejapkan..aku dah pulih..hah..nilah aku..kalau luahkan sikit je mslh dlm hati..mesti terus okeyh punyelah..okeyh..dah alang2 update ni..nk cite jugaklah..semalam ayah bwk mkn chicken chop..urm..boleh thnlah sedap..tp kuah nye agak masin ye ank2..hah..pastu umi ckp ngan ayah..aku nk something..AMBOII!!mne ade angah ckp cmtu..pastu ayah tnye aku nk ape..tp aku ckp xnk..xpelah...umi ckp aku telah merugikan peluang..tp xpelah..rse xlayak lah nk terima ape2..xcemerlang pon.. <<merendah diri tu bagoss ye ank2>>..hmm..hari ni jugak...kak long dgn baik hatinye <<memang kene tolong pon>> telah membantu aku mengisi borang upu..thanks ya..oleh kerana hari ni kami sekeluarga telah melantak di kenduri kawen makanya..umi xpayah nk masak..tp mlm ni mkn pizza hut..<<aku dgn baiknya bgtau yg aku nk belanja>>yeah..duit tgh berkepuk dlm bank..okeyh..sekian..

0 comments:

 

LITE UR MIND Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez