Tuesday 10 April 2012

home sweet home~

Posted by Unknown at Tuesday, April 10, 2012
ah...akhirnya..dpt berblogging semula dgn penuh privacy...setelah seminggu dipenjarakan di rawang..cop3...penjara???haha..xde ah..actually bercuti kat rawang umah mak cik tp yelahh..utk org yg xpandai bergaul mcm aku ni..aarrgghh..terasa bagai diseksa seksa kat penjara uh..hurm..anyway...special thanx kpd makcik2 aku kerana sgt2 pemurah...mak uda..belikan kain ela utk buat baju 2 psg..hadiah utk result spm yg xseberape tuh..pastu kpd mak long yg plg byk memberi kpd aku..belikan baju baru yg mahal..pastu bg jam,jeans,dan..urm..tu je kot..tp byklah tuh..pastu pd cousin aku..natasha,yg kerja kat kfc..selalu bwk blk ayam kfc..tp..aku seorang yg pemalu..maka..xmakan sgt ayam tu..^^..pastu kat iskandar<<cousin yg mulutnye sgt lancang..oppss sorry..>>teman mse kat umah uda..papepon bile kat umah org len..mse nilah mase nk appreciate ngan family sendiri..mcm nilah aku..bile kat umah org len..rase rindu je ngan family..<<sbenanye mmg cengeng pon>>hurm..rse sgt bersyukur dgn ape yg allah dah kurniaan kat kite..ape2 je yg allah bg..itulah yg terbaik utk hidup hambaNya..so, korang..ape2 je yg korang terima atau dpt..xkira musibah atau nikmat mesti terima dgn redha..klu nikmat..bersyukur sehabis mungkin..klu ujian..redha seadanya...sbb itu yg terbaik utk hidup kita..allah itu lebih tau ape yg baik utk hidup kite..of course lah kan..Dia yg ciptakan kita..mestilah Dia lebih tau...
sekian..

0 comments:

 

LITE UR MIND Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez